tiistai 22. lokakuuta 2013

27.

Hiukan kuvia viinitiltalta
"eiei, ei tarvii.. no okei"

*Poseeraus kera hostsiskon*


 Oon hiukan pettynyt YFU:n toimintaan... mua huijattiin härskisti, oon luullu koko ajan olevani Sveitsissä... mutta taidan olla...


...Intiassa
No ei, tuon lehmän näkeminen aiheutti hämminkiä myös yhteyshenkilölle, jonka kanssa olin eilen Zürichissa. Juteltiin kaikesta ja tällä kerralla jutteleminen oli paljooon helpompaa kuin viime kerralla, koska osaan paremmin sveitsiläistä viittomakieltä. Käytiin Prime Towerin huipulla juomassa kahvia ja tapasin myös hänen poikaystävänsä. Pakko sanoa, että olen oppinut rakastamaan Zürichia, vaikka oon tutustunut vain vähän.

picture from "www.primetower.ch"  Just keskellä olevassa tornissa käytiin.
Karu maisema tornelta ja mun peilikuva!
Mun lempparivaatteet tällä hetkellä!
Tänään nukuin pommiin (mun herätyskello lomailee...)ja olin ihan shokissa aamulla. Mulla ei ollut mitään numeroa minne ilmoittaisin ja muuten myöhästyin ekaksi bussista sitten ratikasta, mutta onneksi se ei ollut ongelma! Puuh.  Muuten oon nykyään vanhainkodissa vaan päivän ja koulussa 3 päivää. Jee!

4 kommenttia:

  1. Terkkuja täältä sateisesta, harmaasta Oulusta! Aamulla oli täystalvi, sitten vesisade vei lumet:(
    Oi, kun ompi söpön pieniä viinirypäleitä! Kauniita kuvia viinitilalta loppukesän tunnelmissa:) Mistäs tuo ammuu tuonne oli eksynyt?! Mukavaa, kun viihdyt ja pärjäät siellä:) Sulla on vielä "tovin" aikaa tutustua Zurichiin..t. Tupu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks en ole siellä, tai no tänään satoi kaatamalla täällä (netin mukaan aurinko paistaa 322päivää täällä mutta epäilen..). Se oli mannekiinina, joku valokuvausta :-D hauskaa! Hihi, haleja!

      Poista
  2. Hyvä vitsi tuo härski huijaus, Sveitsin siasta Intiassa, siellä voi sattua mitä erikoisempia asioita. Kuinka korkea on tuo Prime Tower, näytää aivan valtavan korkealta. Poserauskuvaa katsoessa vois ajatella, että on oikeat sisarukset... t.mimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mietin hetken viitsinkö vitsailla asiasta. Hyvä kysymus, mun piti tarkistaa googlaamalla: 126metriä. Ei kovin korkea ole, mutta on ehkä sveitsin korkein rakennus. Haha ei nyt sentään!

      Poista

Pura vihasi, ilosi, ikäväsi tai mitä vain! :---)