maanantai 10. maaliskuuta 2014

41.

Huh, viikonloppu on mennyt hurjan vauhdilla ohi ja nyt on taas maanantai. Ja olin ahkera, vaikka aika väsynyt eilisestä. Olin nimittäin eilen junassa yhteensä 8 tuntia, kun en maltanut odottaa kevätlomaan asti ja matkustaa italiankieliseen sveitsiin. Kävin Locarnossa, aika söpö pieni kaupunki. Tuntui, että olisin italiassa paitsi kaupat oli sveitsiläisiä haha! Siellä oli palmuja ja italian kieli näkyi saksan sijasta, joten oli hiukan outoa. Aurinko porotti, joten nautin farkkutakissani hihi! Lauantaina olin Pizolissa viimeistä kertaa ja harjoittelin vähän enemmän laskettelua huomista varten, mennään koulun oppilaiden kanssa laskettelemaan ja haluan näyttää taitavalta. Oonhan mää vanhin "nuori", joten mulla oli enemmän elämää lasketella eli mun pitäisi olla hyvä. Ainakin ajattelen niin!
Lähetin kaverilleni viestin, että jos menee milanoon, muistaakin ilmoittaa mulle. Mä tuun mukaan, koska se maksaa vajaa 20 euroa! 










Tähän liittyy siisti juttu! Tutkiessani netistä locarnosta, huomasin jotain jännää: ekan maailmansodan jälkeen Ranska, Saksa, Enganti, Belgia, Italia, Puola ja Slovakia sopivat rajoista just Locarnossa. Olin silleen, että vitsit miten siistiä, ois kiva jos löytäisin talon. No saavuessani kaupunkiin häkellyin palmuista niin, että unohdin yritykseni ja onneksi löysin tämän paikan sattumalta! Pakkohan siitä ottaa kuvan :D

Tässä talosa siis päätettiin rajoista!



Terkkuja vaan kylmään suomeen hähä






Harmi vaan, että kaupat oli kiinni

Pilkut taivaissa ovat laskuvarjoja. Vitsit, mä teen joskus sen!





Ps. Myönnän, innostuin hiukan kuvaamisesta.

4 kommenttia:

  1. no hei, tänääki oli +7, että ei enää mikää kylmä oo, hähä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylmempää kuitenkin ;) ja ei sillo pysty olemaan ulkona pitkään ilman takkia ;)

      Poista
  2. Tosiaan..ihan kuin olisit oikeasti käynyt Italiassa! Kapeat kujat, palmupuita..Sveitsissä!?! Aiotko muuten käydä naapurimaissa? terkuin Tupuna viileästä Oulusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan! No eilen mun piti käydä milanossa, mut kaveri sattui kadottamaan lompakkonsa joten se siirtyy ehkä ensi viikonlopulle. Mutta yritän vierailla kaikissa ennen vaihdon loppumista, saa nähdä onnistunko. Haliitt viileään Ouluun!

      Poista

Pura vihasi, ilosi, ikäväsi tai mitä vain! :---)