sunnuntai 22. joulukuuta 2013

34.

Sumi on sylissäni nyt ja oon ihan intoa täynnä. Joulu! Mulla on pitkä joulu tiedossa, paljon vierailuja ja paljon jouluviettoa. Huomenna vietän joulua hostperheen kesken, ylihuomenna mennään hostäidin äidille, torstaina taas Churiin, tutun Pizol-vuoren luo ja silloin vietetään joulu hostäidin sisarusten kanssa jos nyt ymmärsin oikein. Perheen tapana on arpoa kenelle saa antaa lahjan. No mulle osui sitten yksi vaikeimmista. :--D Oon ostanut lahjan mutten tiedä tykkääkö lahjan saaja lahjasta. Huh, kolme lahjaa viime lauseessa. Perjantaina ajetaan St. Galleniin viettämään joulua hostisän vanhemmilla. Illalla palataan taas Pizoliin. Saa nähdä miten kauan pärjään ilman nettiä valittamatta. Hmm.. Ainakin nyt mulla on pari kirjaa (englanniksi) ja tuun laskettelemaan PALJON! Aww. Haluan myös kokeilla lumilautailua pitkästä aikaan ja saa nähdä, kokeilenko vai en.Täällä Zürichin lähistöllä ei oo lunta, mutta vähän korkeammalla on ja Alpeilla on muutenkin vyöryvaaraa, huiii.
Rakastan uusia kenkiä
ja tukkaa.

2 kommenttia:

Pura vihasi, ilosi, ikäväsi tai mitä vain! :---)