keskiviikko 25. syyskuuta 2013

19.

Aika kuluu niin nopeasti täällä, huh! Olen varmaan kohta Suomessa, siltä se ainakin tuntuu. Sunnuntaina meille tuli amerikkalainen pariskunta ja nyt olen aivan sekaisin, milloinkin viitotaan amerikkaa ja milloin sveitsiä. Maanantaina menimme amerikkalaispariskunnan ja hostisän kanssa  katsomaan hostperheen loma-asuntoa Pizolissa (olen niin onnekas, asunto alpeilla!) ja vierailtiin myös Appenzellissa. Huikeat maisemat!
Hämmästyin myös amerikkalaisten avoimuudesta, naispuolinen maanantaina "kun ollaan kotona, annan sulle osoitetiedot ja kaikki, niin sun pitäis tulla meille joskus kun olet amerikassa!". :--D Ehdittiin siis tuntea vajaan päivän. 













Minikirkko ::D








Tiistaina palasin taas kouluun ja tykkäsin olla siellä, verrata kokemuksia omiin ja niin edelleen. Kiitän kohtaloa siitä, että synnyin Suomeen!

4 kommenttia:

  1. Ai hurja, noihin hisseihin mä en kyllä mene!!! Vaikka maisemat on todella upeat... kerta kaikkiaan....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas olin innoissani hisseistä ja luulin niiden menevän nopeammin, mutta eivät olleet ihan ihmeellisiä :-) tiedän!

      Poista
  2. Vau, on kyllä Sveitsissä niin kaunista ja erilaista! Käy vielä niin, ettet malta tulla takaisin Suomeen :) Suomi on kuin lässähtänyt pannukakku :D Mitäh, näenkö tuossa yhessä kuvassa juustokiekkoja..?! Nam..alkoi tehdä mieli juustoa, ei vaan nyt ole jääkaapissa:(
    t. Tuppana Oulusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Ihaninta on se, että kaupungisakin näkyy kaukana olevat vuoristot ♥ oon ihan samaa mieltä ja mietin et mitä kaunista ihmiset oikein näkevät suomessa :-D kyllä vaan! Hyvääää juustoa!!!!

      Poista

Pura vihasi, ilosi, ikäväsi tai mitä vain! :---)