torstai 19. syyskuuta 2013

17.

Oon viime aikoina kirjoitellut puhelimeen muistiinpanoja, etten unohtaisi kirjoittaa ajatuksiani blogiin.

1. En yhtään tykkää siitä, että Monikoja riittää täällä. :( Monika on täällä melko yleinen nimi.
2. Suomessa mulle kaksi kertaa junailua per viikko on jo liikaa, mutta täällä istun junassa yhteensä 8 tuntia per viikko. Perusmeininkiä.
3. En käsitä, että Italia on naapurimaa ja sinne voi ajaa autolla. Mietin pitkään wow hostisä menee niin kauas arkipäivänä ennen kuin tajusin.
4. Mua tuntevat tietävät mun pitävän enemmän koulusta kuin työstä ja muutenkin en ole kovin hyvä käsistäni. Oon huomannut täällä taitojeni olevan turhia. Pahus, minne käytetään vektoria. Entäs ruotsia(okei naapurin kanssa juttelemiseen)?
5. Mutta sentään tein eilen psykologisen havainnon ja filosofioin itsekseni (vaikka ei oo vielä filosofiakurssia). On se yleissivistys hieno juttu.

Hiukan mulla on ikävä suomalaisia kavereita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pura vihasi, ilosi, ikäväsi tai mitä vain! :---)